We houden het graag eenvoudig. Zo weet je precies wat je van ons kan verwachten.
1. Offerteaanvraag
Nadat je een offerte hebt aangevraagd, is het tijd dat wij aan de slag gaan. Binnen 36 uur mailen we jou de maatwerkoffertes.
Heb je vragen over de offerteaanvraag of twijfel je over de samenstelling van het verzekeringspakket? Je kan na de aanvraag van de offerte altijd nog verzekeringen toevoegen of schrappen.
Ook als je al verzekerd bent en wilt overstappen, dan kunnen onze adviseurs de gehele overstap voor je regelen. We bekijken graag voor je wat de mogelijkheden tot overstappen zijn. Bel één van onze adviseurs via: 053 4780 455.
2. Advies
Na twee werkdagen neemt één van onze adviseurs contact met je op om de offertes te bespreken. Zo houden we ook dat eenvoudig. We nemen je mee in de verschillende opties, geven je een heldere uitleg en geven ons advies.
3. Afsluiten
Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je van ons de juiste formulieren om de verzekeringen aan te vragen. Je hoeft alleen nog maar de gegevens in te vullen die nog niet bij ons bekend zijn zodat we de polis kunnen opmaken.
4. Beheer
Ook na het afsluiten van de verzekeringen staan onze adviseurs altijd voor je klaar! Wij zijn proactief in ons beheer en kijken jaarlijks of jouw verzekeringen nog passend zijn. Daarnaast kijken we op basis van data of jouw premie nog wel marktconform is.
Schade is al vervelend genoeg. Als je bij ons bent verzekerd, kan je de schade melden en handelen wij het voor je af. Dat scheelt jou veel tijd en zo kan jij je richten op wat je echt belangrijk vindt.
1. Schademelding
Beperk de schade zoveel moglijk en neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zo kunnen we je direct meenemen in de stappen die gezet moeten worden, maar ook adviseren wat je wel en niet mag doen om verder schade te voorkomen. Overleg altijd eerst met een van onze adviseurs, voordat er kosten voor het herstellen van de schade worden gemaakt.
We ontvangen graag:
- De schadeoorzaak
- Schadeomvang en eventueel de herstelofferte en herstelfactuur
- Foto's
- Ingevuld schadeformulier
Is de schade veroorzaakt door achterstallig onderhoud, bijvoorbeeld een lekkage door slecht kit- en voegwerk? Dan vergoedt de verzekeraar de schade helaas niet. Het gaat hier namelijk niet om een onvoorziene plotselinge gebeurtenis.
2. Wij gaan voor je aan de slag
Als we deze gegevens van je hebben ontvangen, kunnen we de schade in behandeling nemen. Wij voeren het overleg met de verzekeraar en kijken mee hoe zij de schade afwikkelen. Door onze jarenlang ervaring en eigen schadebehandelaars ontvang jij altijd waar je recht op hebt. Wel zo fijn!
Wij geloven erin dat verzekeren niet duur hoeft te zijn en streven ernaar dat iedere vastgoedeigenaar zich goed kan verzekeren tegen een eerlijke premie. Wij leveren kwaliteit door met je mee te denken en langetermijnoplossingen te realiseren. Onze adviseurs staan voor jou klaar om de offerte persoonlijk met je door te nemen en een advies op maat te geven.